Najsłabsze Ogniwo
Moderatorzy: DaX, Sephiroth820, MJowitek, majkelzawszespoko, LittleDevil
- insomniaof
- Posty: 793
- Rejestracja: ndz, 29 mar 2009, 11:12
- Skąd: Neverland
Smooth Criminal to dla mnie złoty medal.
Pozostaje głosować między They Don't Care About Us a Billie Jean. W sumie zakładałam, że BJ już dawno odpadnie, bo głosy na ten utwór pojawiały się dość wcześnie. Ale BJ dzielnie walczyło i się uchowało.
They Don't Care About Us to utwór z lat 90, z okresu gdzie zaczęłam swoją przygodę z muzyką. Wychowałam się na muzyce lat 90. Ta piosenka jest mi bliższa i bardziej ją lubię słuchać od BJ. Ale...
Jak już wspominałam wcześniej:
Głos zatem na They Don't Care About Us. Tylko i wyłącznie w obronie BJ.
Pozostaje głosować między They Don't Care About Us a Billie Jean. W sumie zakładałam, że BJ już dawno odpadnie, bo głosy na ten utwór pojawiały się dość wcześnie. Ale BJ dzielnie walczyło i się uchowało.
They Don't Care About Us to utwór z lat 90, z okresu gdzie zaczęłam swoją przygodę z muzyką. Wychowałam się na muzyce lat 90. Ta piosenka jest mi bliższa i bardziej ją lubię słuchać od BJ. Ale...
Jak już wspominałam wcześniej:
Billie Jean jest tak silnie związane z MJ, że trudno sobie wyobrazić MJ bez BJ. Łatwiej sobie wyobrazić MJ bez TDCAU.magnolia pisze:BJ dla mnie to nie tylko piosenka, klip, ale także to co się działo na koncertach. MJ wchodzi na scenę i kładzie walizkę na stołku. Zakłada rękawiczkę, kapelusz... Gasną światła, chwila zniecierpliwienia i MJ zaczyna tańczyć. BJ to jeden z utworów na który publiczność czeka. I niekoniecznie dlatego, że jest najbardziej znany czy najcześciej puszczany w mediach... Dlaczego wiele osób uważa, że BJ lubią przede wszystkim nie-fani? :P
Głos zatem na They Don't Care About Us. Tylko i wyłącznie w obronie BJ.

"I'll never let you part for you're always in my heart."
- majkelzawszespoko
- Posty: 1745
- Rejestracja: śr, 06 gru 2006, 11:31
- Skąd: Katowice
No to mamy podium. Słów parę o piosenkach, na które jeszcze nie zagłosuję.
Billie Jean - to utwór kojarzony z Michaelem, dopieszczona perełka, to od niej zaczęto kojarzyć moonwalk z Michaelem. To ona porwała publiczność na 25-leciu Motown. To ona zadziwiła teledyskiem, takim innym, nowoczesnym jak na tamte czasy. Nie wiem, czy podchodziliście do tego teledysku w taki sposób, jaki widziałam na jednym filmiku. Interpretacja teledysku - Michael kroczy w blasku, każdy jego krok to światło. Zatrzymuje się przy biedaku - siła pieniądza zmienia biedaka w kogoś ważnego. Człowiek, który go ciągle w teledysku śledzi - chwyta śmieć z chodnika - zachowuje się jak media, które chwytają jakiś temat i uciekają, by się nim napawać. Gonią za Michaelem, by zrobić jakieś fotki. Michael rozświetla kosz na śmieci - sława sprawia, że wszelkie brudy mogą wyjść na światło dzienne. Michael stara się uciec przed nim, a sfrustrowany reporter posuwa się nawet do zadzierania z prawem, by zyskać newsa. Michael znika - tylko gdy jest "niewidoczny", ma spokój od mediów, więc musi chronić swoją prywatność, odcinając się od świata. Ciekawa interpretacja, wcześniej nie patrzyłam na ten teledysk w takie sposób.
Smooth Criminal - ta piosenka ma energię, ale niewątpliwie jej magię buduje też teledysk i wykonywanie choreografii z niego na scenie. Gdy oglądam SC, jestem jak zahipnotyzowana. Skłonu antygrawitacyjnego chyba bez pomysłu Michaela nikt nie jest w stanie wykonać.
BJ i SC, moonwalk i skłon antygrawitacyjny - znaki rozpoznawcze Michaela. Nie mam serca na nie głosować. Głos idzie do They Don't Care About Us. Zupełnie nic nie mam do tej piosenki. A połączenie TDCAU z Drillem - no kolejne cudo. Drogą eliminacji padło na ten utwór.
Billie Jean - to utwór kojarzony z Michaelem, dopieszczona perełka, to od niej zaczęto kojarzyć moonwalk z Michaelem. To ona porwała publiczność na 25-leciu Motown. To ona zadziwiła teledyskiem, takim innym, nowoczesnym jak na tamte czasy. Nie wiem, czy podchodziliście do tego teledysku w taki sposób, jaki widziałam na jednym filmiku. Interpretacja teledysku - Michael kroczy w blasku, każdy jego krok to światło. Zatrzymuje się przy biedaku - siła pieniądza zmienia biedaka w kogoś ważnego. Człowiek, który go ciągle w teledysku śledzi - chwyta śmieć z chodnika - zachowuje się jak media, które chwytają jakiś temat i uciekają, by się nim napawać. Gonią za Michaelem, by zrobić jakieś fotki. Michael rozświetla kosz na śmieci - sława sprawia, że wszelkie brudy mogą wyjść na światło dzienne. Michael stara się uciec przed nim, a sfrustrowany reporter posuwa się nawet do zadzierania z prawem, by zyskać newsa. Michael znika - tylko gdy jest "niewidoczny", ma spokój od mediów, więc musi chronić swoją prywatność, odcinając się od świata. Ciekawa interpretacja, wcześniej nie patrzyłam na ten teledysk w takie sposób.
Smooth Criminal - ta piosenka ma energię, ale niewątpliwie jej magię buduje też teledysk i wykonywanie choreografii z niego na scenie. Gdy oglądam SC, jestem jak zahipnotyzowana. Skłonu antygrawitacyjnego chyba bez pomysłu Michaela nikt nie jest w stanie wykonać.
BJ i SC, moonwalk i skłon antygrawitacyjny - znaki rozpoznawcze Michaela. Nie mam serca na nie głosować. Głos idzie do They Don't Care About Us. Zupełnie nic nie mam do tej piosenki. A połączenie TDCAU z Drillem - no kolejne cudo. Drogą eliminacji padło na ten utwór.

- Dangerous_Dominika
- Posty: 530
- Rejestracja: pn, 10 mar 2008, 19:42
- Skąd: Łodź ;D
They Don't Care About Us
uzasadnienie: z pozostałej trójki.. Billie Jean - dla mnie piosenka legenda,
Smooth Criminal - poprostu kocham ją, za wszystko..
tak więc TDCAU choć nic do niej nie mam, lubię ją ale najmniej z pozostałych..
uzasadnienie: z pozostałej trójki.. Billie Jean - dla mnie piosenka legenda,
Smooth Criminal - poprostu kocham ją, za wszystko..
tak więc TDCAU choć nic do niej nie mam, lubię ją ale najmniej z pozostałych..
"Jestem
Powątpiewaniem w sens
Formą ponad treść
Bywam protestem, planem B
I wlepką w metrze" - HEY
Powątpiewaniem w sens
Formą ponad treść
Bywam protestem, planem B
I wlepką w metrze" - HEY
- Sephiroth820
- Site Admin
- Posty: 567
- Rejestracja: sob, 18 paź 2008, 21:20
- Skąd: z kątowni
Przykładanie ręki do tej zbrodni jest obrzydliwe, a Marta mnie jutro wyrzuci z pędzącego pociągu, ale w tym okrutnym świecie zawsze trzeba opowiadać się po którejś ze stron...
Billie Jean zaszła już i tak wystarczająco wysoko, obroniła się przed wieloma ognistymi kawałkami swoją ponadczasowością i uniwersalnością, i chwała jej za to, ale już dość. Sentymentalnie wiąże mnie z nią wiele, ale muzycznie znacznie więcej z TDCAU, o SC już nawet nie wspominając. Także - nie bez wyrzutów sumienia - Billie Jean
PS: Marta, wiesz jak bardzo Cię lubię, nie?:D
Billie Jean zaszła już i tak wystarczająco wysoko, obroniła się przed wieloma ognistymi kawałkami swoją ponadczasowością i uniwersalnością, i chwała jej za to, ale już dość. Sentymentalnie wiąże mnie z nią wiele, ale muzycznie znacznie więcej z TDCAU, o SC już nawet nie wspominając. Także - nie bez wyrzutów sumienia - Billie Jean

PS: Marta, wiesz jak bardzo Cię lubię, nie?:D
- Black_or_white
- Posty: 145
- Rejestracja: wt, 28 lip 2009, 12:16
- Skąd: Radlin
A mnie tym nie przekonasz bo ja to niepełnoletnia jestemJeanny100 pisze:Zeby Was zachęcić:stawiam brofka na mjowisku wsystkim tym którzy ani razu nie podnieśli ręki na BJ

Mój głos, mimo tego że to się tak naprawdę od niej zaczęło, to na coś zagłosować trzeba: Billie Jean
SC nie ruszę, TDCAU akurat leci w radiu więc git, a Billie Jean zasłużyła na 3 miejsce.

- Billie Jean M.J.
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz, 19 lip 2009, 19:36
- Skąd: Krakow