[POZNAŃ] Michael Jackson Dance Team ;)
-
- Posty: 75
- Rejestracja: wt, 08 gru 2009, 12:24
- Lokalizacja: poznań
1 MAJA zajęcia się odbywają tak jak dotychczas o godzinie 11.30
Bardzo proszę o punktualność.Będzie sprawdzana obecność.To napisałam ja-najmniej punktualna osoba w denstimie
Oko.A teraz przejdę do sedna sprawy.Jako czarna owca zostałam wytypowana przez Stefę do przekazania Wam niusów tygodnia.
W zeszłym tygodniu odbyło się spotkanie z przedstawicielem EnterArt który jest organizatorem majowego Dnia Dziecka organizowanym przy placu Wolności w którym to projekcie bierzemy udział.Przedstawiliśmy a raczej Stefa przedstawiła nasze koncepcje które zostały przyjęte bardzo pozytywnie.Koncepcje te są znane nam wszystkim chodzi po prostu o zagospodarwanie kilku godzinek na naszym stanowisku oraz występem na scenie.
Impreza trwa od godziny 12.00-19.00 to jest siedem godzinek w ciągu których realizujemy wcześniej przygotowany program.Kwestią otwartą pozostaje wygląd zagospodarowanie naszego kawałka powierzchni.Dowiemy się o tym w przyszłym tygodniu czy będzie to namiot czy cokolwiek innego.Na scenie mamy przewidziane 30 minut i będzie to w okolicach godziny 17.00.Za sceną będzie się znajdowało pomieszczenie w którym będzie się można przebrać do występu.
A teraz najważniejszy punkt który trzeba w ekspresowym tempie rozwiązać:nasze gadżety czyli rzeczy jakie przeznczymy na nagrody dla dzieciaków.Organizator prosił o przesłanie kosztorysu związanego właśnie z tym elementem.Mamy czas do wtorku na odpowiedż ile wyniosą nas te materiały.Jest to o tyle poważna sprawa że jest możliwość pokrycia większości naszych potrzeb przez organiztora.Jako gadżety wstępnie umawialiśmy się na kredki,breloki,balony oraz płyty.W grę wchodzą również nasze pomoce naukowe.W tym celu należy zapytać pana googla o pracownię reklamową najlepiej w Poznaniu.Miło by było gdyby ta pracownia miała konkurencyjne ceny.Następnie wejść na stronkę tej pracowni,wyszukać wzrokiem numeru telefonu i podpytać o cenę np.100 breloków z logo naszego timu.Albo zapytać o 100 ołówków z logo naszego timu.Następnie jak poznamy cenę takiego gadżeta odnajdujemy w swoim komunikatorze gg numer Stefy i wpisujemy że to czego się dowiedzieliśmy.Można oczywiście informować telefonicznie ale bardziej wskazana pierwsza wersja.
A teraz przedstawię listę gadżetów:
-ołówki
-breloki
-kredki
-balony
-płyty
Ceny wyżej wymienionych rzeczy należy sprawdzić właśnie w takiej agencji w ilościach sztuk hurtowych.
Zrobić należy również kosztorys rzeczy nam potrzebnych do organizcji a mianowicie:kolorowanki-koszt odbicia na ksero około powiedzmy 50 sztuk,papier biały np.ryza która będzie służyła do wykonywania rysunków przez dzieciaki,kredki i ołówki którymi dzieciaki będą rysowały.Następnie ceny np.tablicy upamiętniającej czyli jakieś duże arkusze papieru,naklejki z których na tej tablicy zrobimy logo denstimu i z boku umieścimy wizerunek MJa oraz bańki mydlane.
Ważnym elementem będzie reklamowanie naszego timu poprzez posiadanie ulotek z informacją o nas.Czyli temat który Stefa poruszyła ostatnio.Potrzebujemy logo które będzie naszą wizytówką i będzie widniało na rozdawanych przez nas wyżej wymienionych gadżetach oraz ulotkach.Nie wiem na ile leży w intersie organizatora fundowanie nam ulotek-w obliczu innych naszych potrzeb-i tak znalazłyby się one na szarym końcu ale dla nas jako grupy która niedawno powstała i za bardzo nikt nie ma pojęcia że istniejemy będzie to bardzo ważny element.Dlatego rozpatrujemy możliwość zfinansowania ich z własnej kieszeni-chodzi o reszty które zostają po zajęciach.Chcielibyśmy około 10 zł przeznaczyć na ulotki które będą w formacie 1/4 kartki A4 w kolorze czarno-białym.Na jednej kartce w związku z tym znajdą się cztery ulotki i techniką ksero je powielimy.Także staramy się żeby z naszej prywatnej kieszeni nie poszedł ani grosz-jeżeli zmieścimy się w terminie mamy względnie szansę by tak się stało.Cały plan imprezy jest zamykany w przyszłym tygodniu.I po tym czasie już na żadną pomoc finansową ze strony organiztora nie możemy liczyć.
I jeszcze sprawa koszulek.Przypominam o zbiórce 35 zł na nasze koszulki rozpoznawcze.Mam pomysł żebyśmy dobrali się w pary i w dwójkach podzielili się sprawami organizcyjnymi.Oczywiście w sobotę jeszcze to obgadamy ostatecznie żeby nie było wątpliwości.
Liczymy na opinie i sugestie dotyczące organizacji tego dnia
Dżozefa100
Bardzo proszę o punktualność.Będzie sprawdzana obecność.To napisałam ja-najmniej punktualna osoba w denstimie

Oko.A teraz przejdę do sedna sprawy.Jako czarna owca zostałam wytypowana przez Stefę do przekazania Wam niusów tygodnia.
W zeszłym tygodniu odbyło się spotkanie z przedstawicielem EnterArt który jest organizatorem majowego Dnia Dziecka organizowanym przy placu Wolności w którym to projekcie bierzemy udział.Przedstawiliśmy a raczej Stefa przedstawiła nasze koncepcje które zostały przyjęte bardzo pozytywnie.Koncepcje te są znane nam wszystkim chodzi po prostu o zagospodarwanie kilku godzinek na naszym stanowisku oraz występem na scenie.
Impreza trwa od godziny 12.00-19.00 to jest siedem godzinek w ciągu których realizujemy wcześniej przygotowany program.Kwestią otwartą pozostaje wygląd zagospodarowanie naszego kawałka powierzchni.Dowiemy się o tym w przyszłym tygodniu czy będzie to namiot czy cokolwiek innego.Na scenie mamy przewidziane 30 minut i będzie to w okolicach godziny 17.00.Za sceną będzie się znajdowało pomieszczenie w którym będzie się można przebrać do występu.
A teraz najważniejszy punkt który trzeba w ekspresowym tempie rozwiązać:nasze gadżety czyli rzeczy jakie przeznczymy na nagrody dla dzieciaków.Organizator prosił o przesłanie kosztorysu związanego właśnie z tym elementem.Mamy czas do wtorku na odpowiedż ile wyniosą nas te materiały.Jest to o tyle poważna sprawa że jest możliwość pokrycia większości naszych potrzeb przez organiztora.Jako gadżety wstępnie umawialiśmy się na kredki,breloki,balony oraz płyty.W grę wchodzą również nasze pomoce naukowe.W tym celu należy zapytać pana googla o pracownię reklamową najlepiej w Poznaniu.Miło by było gdyby ta pracownia miała konkurencyjne ceny.Następnie wejść na stronkę tej pracowni,wyszukać wzrokiem numeru telefonu i podpytać o cenę np.100 breloków z logo naszego timu.Albo zapytać o 100 ołówków z logo naszego timu.Następnie jak poznamy cenę takiego gadżeta odnajdujemy w swoim komunikatorze gg numer Stefy i wpisujemy że to czego się dowiedzieliśmy.Można oczywiście informować telefonicznie ale bardziej wskazana pierwsza wersja.
A teraz przedstawię listę gadżetów:
-ołówki
-breloki
-kredki
-balony
-płyty
Ceny wyżej wymienionych rzeczy należy sprawdzić właśnie w takiej agencji w ilościach sztuk hurtowych.
Zrobić należy również kosztorys rzeczy nam potrzebnych do organizcji a mianowicie:kolorowanki-koszt odbicia na ksero około powiedzmy 50 sztuk,papier biały np.ryza która będzie służyła do wykonywania rysunków przez dzieciaki,kredki i ołówki którymi dzieciaki będą rysowały.Następnie ceny np.tablicy upamiętniającej czyli jakieś duże arkusze papieru,naklejki z których na tej tablicy zrobimy logo denstimu i z boku umieścimy wizerunek MJa oraz bańki mydlane.
Ważnym elementem będzie reklamowanie naszego timu poprzez posiadanie ulotek z informacją o nas.Czyli temat który Stefa poruszyła ostatnio.Potrzebujemy logo które będzie naszą wizytówką i będzie widniało na rozdawanych przez nas wyżej wymienionych gadżetach oraz ulotkach.Nie wiem na ile leży w intersie organizatora fundowanie nam ulotek-w obliczu innych naszych potrzeb-i tak znalazłyby się one na szarym końcu ale dla nas jako grupy która niedawno powstała i za bardzo nikt nie ma pojęcia że istniejemy będzie to bardzo ważny element.Dlatego rozpatrujemy możliwość zfinansowania ich z własnej kieszeni-chodzi o reszty które zostają po zajęciach.Chcielibyśmy około 10 zł przeznaczyć na ulotki które będą w formacie 1/4 kartki A4 w kolorze czarno-białym.Na jednej kartce w związku z tym znajdą się cztery ulotki i techniką ksero je powielimy.Także staramy się żeby z naszej prywatnej kieszeni nie poszedł ani grosz-jeżeli zmieścimy się w terminie mamy względnie szansę by tak się stało.Cały plan imprezy jest zamykany w przyszłym tygodniu.I po tym czasie już na żadną pomoc finansową ze strony organiztora nie możemy liczyć.
I jeszcze sprawa koszulek.Przypominam o zbiórce 35 zł na nasze koszulki rozpoznawcze.Mam pomysł żebyśmy dobrali się w pary i w dwójkach podzielili się sprawami organizcyjnymi.Oczywiście w sobotę jeszcze to obgadamy ostatecznie żeby nie było wątpliwości.
Liczymy na opinie i sugestie dotyczące organizacji tego dnia

Dżozefa100

__________________
"W zasadzie najważniejsze jest życie.A jak już jest życie,to najważniejsza jest wolność.A potem oddaje się życie za wolność."
- MichaelsAngel
- Posty: 189
- Rejestracja: sob, 10 lis 2007, 12:19
- Lokalizacja: Konin/Poznań
-
- Posty: 483
- Rejestracja: ndz, 06 wrz 2009, 15:46
- Lokalizacja: Poznań
bardzo dziękuję dzozefa!
gadżety reklamowe / upominki reklamowe
balony - myślałam, żeby były białe z nadrukiem pomarańczowym. białe - perłowe, najfajniej, jakby wyglądały jak bańki mydlane.
póki co wychodzi mi, że 200 szt balonów z zatyczkami kosztuje 176zł brutto (z vatem). w tym słowa nie ma o kompresorze - bo kto nadmucha 200 balonów dzieciom? i czy 200 wystarczy?
http://www.e-balony.pl/nadruki.php
gadżety reklamowe / upominki reklamowe
balony - myślałam, żeby były białe z nadrukiem pomarańczowym. białe - perłowe, najfajniej, jakby wyglądały jak bańki mydlane.
póki co wychodzi mi, że 200 szt balonów z zatyczkami kosztuje 176zł brutto (z vatem). w tym słowa nie ma o kompresorze - bo kto nadmucha 200 balonów dzieciom? i czy 200 wystarczy?
http://www.e-balony.pl/nadruki.php
Primum non nocere.
długopisy:
http://taniedlugopisy.pl/dlugopisy_rekl ... tokio.html
100 szt - 40,90 zł
i inne wzory:
http://taniedlugopisy.pl/dlugopisy_reklamowe/
------------
Możemy jeszcze zamówić zapalniczki
...
http://www.allegro.pl/item1012673232_na ... m_100.html
100szt - 67zł
--------------
albo takie torby na zakupy:
http://www.allegro.pl/item1012963874_na ... em_20.html
130zł za 20szt
http://taniedlugopisy.pl/dlugopisy_rekl ... tokio.html
100 szt - 40,90 zł
i inne wzory:
http://taniedlugopisy.pl/dlugopisy_reklamowe/
------------
Możemy jeszcze zamówić zapalniczki

http://www.allegro.pl/item1012673232_na ... m_100.html
100szt - 67zł
--------------
albo takie torby na zakupy:
http://www.allegro.pl/item1012963874_na ... em_20.html
130zł za 20szt
Ostatnio zmieniony pn, 03 maja 2010, 16:03 przez Iskierka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 483
- Rejestracja: ndz, 06 wrz 2009, 15:46
- Lokalizacja: Poznań
Hej. Dzięki wszystkim za zaangażowanie w Dzień Dziecka. Zaraz wyślę Wam pewne info na skrzynki mailowe. kto nie dostanie - proszę napisać, wyślę na pw.
Myślę, że ostatnie zajęcia wyszły bardzo fajnie, mamy dopracowany Thriller i plenimy swoje złe nawyki w drillu. Szkoda, że było nas tak mało, fajnie za to, że tak jakościowo :).
Myślę, że ostatnie zajęcia wyszły bardzo fajnie, mamy dopracowany Thriller i plenimy swoje złe nawyki w drillu. Szkoda, że było nas tak mało, fajnie za to, że tak jakościowo :).
Primum non nocere.
Potrzebujemy tekstu o nas w pięciu zdaniach.Chcielibyśmy żeby to była wspólna inicjatywa.Coś zapoczątkowałam:
Zespól michael jackson poznań dance team powstał w styczniu 2010 roku z inicjatywy polskich fanów Michaela Jacksona jako równoległy projekt w miastch takich jak:Kraków,Wrocław,Warszawa oraz Lódz.Pomysł założenia grupy powstał na forum poświęconemu Królowi Popu-MJpolish team skupiającmu ponad 3000 fanów z naszego kraju.
Pomyślcie co można jeszcze dodać tak żeby to miało ręce i nogi.Myślałam o czymś o nas,tańcu...ble ble...
Tekst będzie użyty prawdopodobnie jako zapowiedź przed występem a na pewno ma się ukazać na ulotkach.
Zespól michael jackson poznań dance team powstał w styczniu 2010 roku z inicjatywy polskich fanów Michaela Jacksona jako równoległy projekt w miastch takich jak:Kraków,Wrocław,Warszawa oraz Lódz.Pomysł założenia grupy powstał na forum poświęconemu Królowi Popu-MJpolish team skupiającmu ponad 3000 fanów z naszego kraju.
Pomyślcie co można jeszcze dodać tak żeby to miało ręce i nogi.Myślałam o czymś o nas,tańcu...ble ble...
Tekst będzie użyty prawdopodobnie jako zapowiedź przed występem a na pewno ma się ukazać na ulotkach.

Ostatnio zmieniony pn, 03 maja 2010, 22:16 przez Jeanny100, łącznie zmieniany 1 raz.

__________________
"W zasadzie najważniejsze jest życie.A jak już jest życie,to najważniejsza jest wolność.A potem oddaje się życie za wolność."
może coś w tym stylu?
W styczniu 2010r. w Poznaniu powstała grupa MJ_dance_team realizująca projekt równolegle z innymi miastami takimi jak Łódź, czy Kraków. Inicjatywa wzięła swój początek na stronie: http://www.forum.mjpolishteam.pl która skupia fanów z całej Polski i nie tylko. U nas nie ma żadnych ograniczeń co do wieku, płci, czy rasy. Nasze działania i chęci biorą swój początek w Miłości, a więc i w potrzebie niesienia i dzielenia się nią. Spotykamy się w każdą sobotę, o godz. 11;30 w klubie Girl Fit mieszczącym się przy ulicy Bydgoskiej 5. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych i gotowych wspólnie z nami poprzez taniec nieść przesłanie Michaela Jacksona.
Piszcie, piszcie... potem będzie można nasze wpisy złożyć w jedną sensowną całość albo na ich podstawie napisać coś ostatecznego :)
W styczniu 2010r. w Poznaniu powstała grupa MJ_dance_team realizująca projekt równolegle z innymi miastami takimi jak Łódź, czy Kraków. Inicjatywa wzięła swój początek na stronie: http://www.forum.mjpolishteam.pl która skupia fanów z całej Polski i nie tylko. U nas nie ma żadnych ograniczeń co do wieku, płci, czy rasy. Nasze działania i chęci biorą swój początek w Miłości, a więc i w potrzebie niesienia i dzielenia się nią. Spotykamy się w każdą sobotę, o godz. 11;30 w klubie Girl Fit mieszczącym się przy ulicy Bydgoskiej 5. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych i gotowych wspólnie z nami poprzez taniec nieść przesłanie Michaela Jacksona.
Piszcie, piszcie... potem będzie można nasze wpisy złożyć w jedną sensowną całość albo na ich podstawie napisać coś ostatecznego :)
- wilchelm111
- Posty: 139
- Rejestracja: wt, 01 gru 2009, 21:08
- Lokalizacja: Przeźmierowo
Ja nie dostałem.weronika_poznan pisze:Zaraz wyślę Wam pewne info na skrzynki mailowe. kto nie dostanie - proszę napisać, wyślę na pw.
Edit: Już dostałem. Ja mogę kupić dymy w dragonie http://www.pirotechnik.pl/smoke-match-fountain.html kupię z własnej kieszeni

Tu jest filmik jak działają: http://www.youtube.com/watch?v=BPBOUcFg ... r_embedded

Iskierko myślałam raczej żeby dołożyć ze dwa zdania do tego co już jest ułożone.Nie będziemy chyba co 5 minut zmieniać całości tekstu bo mija się to z celem.Zostawiłabym te dwa pierwsze zdania a jedynie dołożyłabym jeszcze ze dwa zdania:
Zespól michael jackson poznań dance team powstał w styczniu 2010 roku z inicjatywy polskich fanów Michaela Jacksona jako równoległy projekt w miastch takich jak:Kraków,Wrocław,Warszawa oraz Lódz.Pomysł założenia grupy powstał na forum poświęconemu Królowi Popu-MJpolish team skupiającemu fanów z naszego kraju.
Może coś w stylu:
Wzorując się na idei szerzonej przez Michaela Jacksona skupiamy się na elementach tanecznych oraz aktywnie uczestnicząc w akcjach organizowanych na rzecz najmłodszych jak i starszych dzieciaków niosąc radość poprzez naukę tańca oraz skupiając uwagę na tak elemenatarnych sprawach jakimi są równość,szacunek oraz uświadomienie przesłania We Are The World.
Nie wspominałabym o naganianiu ponieważ takie informacje będzie można uzyskać bezpośrednio od nas.A sposób w jaki to ujęłaś jest troszeczkę nagabujący.Wiem że nie miałaś nic złego na myśli ale ulotka jest skierowana nie tylko do najmłodszych ale fajnie by było gdyby stała się taką naszą wizytówką.Co myślicie o drugiej części?
wilhelm111--widziałam filmik i jestem pod wrażeniem działania tego urządzenia.W takim raźie jeżeli to Ciebie zbytnio nie obciąży rozumiem że kwestie organizacji tych dymownic możemy zostawić Tobie?
Zespól michael jackson poznań dance team powstał w styczniu 2010 roku z inicjatywy polskich fanów Michaela Jacksona jako równoległy projekt w miastch takich jak:Kraków,Wrocław,Warszawa oraz Lódz.Pomysł założenia grupy powstał na forum poświęconemu Królowi Popu-MJpolish team skupiającemu fanów z naszego kraju.
Może coś w stylu:
Wzorując się na idei szerzonej przez Michaela Jacksona skupiamy się na elementach tanecznych oraz aktywnie uczestnicząc w akcjach organizowanych na rzecz najmłodszych jak i starszych dzieciaków niosąc radość poprzez naukę tańca oraz skupiając uwagę na tak elemenatarnych sprawach jakimi są równość,szacunek oraz uświadomienie przesłania We Are The World.
Nie wspominałabym o naganianiu ponieważ takie informacje będzie można uzyskać bezpośrednio od nas.A sposób w jaki to ujęłaś jest troszeczkę nagabujący.Wiem że nie miałaś nic złego na myśli ale ulotka jest skierowana nie tylko do najmłodszych ale fajnie by było gdyby stała się taką naszą wizytówką.Co myślicie o drugiej części?
wilhelm111--widziałam filmik i jestem pod wrażeniem działania tego urządzenia.W takim raźie jeżeli to Ciebie zbytnio nie obciąży rozumiem że kwestie organizacji tych dymownic możemy zostawić Tobie?

Ostatnio zmieniony pn, 03 maja 2010, 22:17 przez Jeanny100, łącznie zmieniany 3 razy.

__________________
"W zasadzie najważniejsze jest życie.A jak już jest życie,to najważniejsza jest wolność.A potem oddaje się życie za wolność."
-
- Posty: 483
- Rejestracja: ndz, 06 wrz 2009, 15:46
- Lokalizacja: Poznań
oooooooo dymownice są superanckie!!! mi się najbardziej podobają czerwony i niebieski. może drilla zrobimy tez z pomarańczowym?
jenny. ja z tego drugiego zdania nic nie rozumiem...
iskierka - obawiam się, że jak przyjdą zainteresowani trzeba będzie się bardziej zorganizować, zatrudnić instruktora, podzielić na grupy, ustalić program zajęć... a mi tak dobrze wśród samych swoich :) :)
jenny. ja z tego drugiego zdania nic nie rozumiem...

iskierka - obawiam się, że jak przyjdą zainteresowani trzeba będzie się bardziej zorganizować, zatrudnić instruktora, podzielić na grupy, ustalić program zajęć... a mi tak dobrze wśród samych swoich :) :)
Primum non nocere.