Dyskusje na temat działalności muzycznej i filmowej Michaela Jacksona, bez wnikania w życie osobiste. Od najważniejszych albumów po muzyczne nagrody i ciekawostki fonograficzne.
Ease On Down The Road jest jak refren piosenki. Powtarzalne, łatwe do zanucenia, świetne do tańca. Bardzo lubię Ease On.. , ostatnio nawet bardziej, niż kiedyś. Jednak należy oddać sprawiedliwość ostałym z tej forumowej walki. Oba utwory rozpisane na chóry z prowadzącym wokalem kobiecym są bezkonkurencyjne. Piosenka Thelmy to wyjątkowe połączenie big bandu, muzyki cyrkowej i wokalu starego dobrego rhythm and bluesa, Mabel śpiewa swinga w obozie pracy z tak morderczą dynamiką, że obstawiam, iż z każdego tancerza wycisnęłaby cały pot- zgodnie z intencją. Za to druga, solowa część, czyli piosenki Diany i Leny są emocjonalnym epicentrum płyty. Przy tym fajne, lekkie i taneczne Ease On Down The Road wydaje się zaledwie zwykłą piosenką.
Bitter you'll be if you don't change your ways
When you hate you, you hate everyone that day
Unleash this scared child that you've grown into
You cannot run for you can't hide from you
Diana Ross - Home - jak mnie ostatnio drażnią takie numery, sam się sobie dziwie, bo utwór jak najbardziej pasuje do filmu, ale gdy słucham to widzę, wyjącą starą pannę z kotem na kolanach przy kominku zajadającą się słodyczami. Nie czuuję Diany w tych klimatach. Wolę ją w żywszym produkcjach.
Ease on down the road. Choć bez przekonania, bo się ów utwór wyrwał z musicalowego kontekstu i zaczął żyć własnym życiem. Ale może właśnie dlatego, należy dać szansę pozostałym w zestawieniu.
"Zbierz księżyc wiadrem z powierzchni wody. Zbieraj, aż nie będzie widać księżyca na powierzchni." Yoko Ono www.forumgim6.cba.pl
To będzie błyskawiczna runda.
Ja oddaje głos na Belive.... ale w tym przypadku nie ma to większego znaczenia.
Kolejne najsłabsze ogniwo to Ease on down the road
Paradoksem jest to, że na forum Michaelowym w filmie który kochamy za rolę Stracha pozbyliście się utworów wykonywanych przez Michaela Jacksona
Lena Horne - Believe In Yourself (Glinda)
Nie porwało mnie. Odśpiewane w sposób nader emocjonalny, z odpowiednią oprawą, jednakże brakuje mi tego czegoś co sprawiłoby że nie odebrałoby się tego wyłącznie jako karkołomny wokalny popis.
Lena Horne - Believe In Yourself
Lena pewna (lub twórcy filmu pewni...) swoich umiejętności zaśpiewała w skrócie to, co Diana wykonała w pełnym formacie chwilę wcześniej. I rzeczywiście- zrobiła to we wspaniałym stylu, ale za tę pychę jednak nie wpuściłbym na podium. Tym bardziej, że w finale Diana pobiła ją jednak o co najmniej jedną długość. Co zresztą potwierdza Quincy wspominając, że Diana dla tego filmu osiągała dotychczas nie wykorzystywane możliwości, śpiewając tak wysoko jak nigdy dotąd, w pełni wykorzystując rozpiętość i siłę swojego głosu.
Michael Jackson wrote:Nigdy nie zapomnę jak wspaniale śpiewała, tańczyła i grała Diana. Była idealnym wcieleniem Doroty.
La Toya Jackson napisała w autobiografii, że wraz z Michaelem szczególne znaczenie przydawali utworowi Home.
Bitter you'll be if you don't change your ways
When you hate you, you hate everyone that day
Unleash this scared child that you've grown into
You cannot run for you can't hide from you
Ktoś dorzuci jeszcze kamyczek???Daję czas do jutra Korzystając z okazji oddaje głos tradycyjnie na Believe....
Uzasadnienie w poprzednich postach.
Ech....smutno bez Michaela
Człowieku, naucz się tańczyć, bo inaczej aniołowie w niebie nie będą wiedzieć, co z tobą zrobić - Św. Augustyn
Dorzucam swój kamyczek i tradycyjnie po raz n-ty głosuję na Home, chociaż, jak widać powyzej, niczego to nie zmieni. Uzasadniałam wcześniej, dlaczego i nie będę się powtarzać, ani wymyślać kolejnych argumentów. Michael zachwycał się Dianą, ale to nic nowego, w tym przypadku chyba nie potrafił być tak do końca obiektywny. Może i wzniosła sie na wyżyny swoich możliwości, ale w porównaniu do pozostałych w grze pań, wypada najmniej korzystnie. Nie przekonuje mnie ani swoją grą aktorską, ani śpiewem, jest nijaka. Postaci drugoplanowe przyćmiewają ją swoim blaskiem, zarówno aktorsko jak i wokalnie.
Just this magic in your eyes and in my heart ...
The sun and moon rise in his eyes...
I'll hold him close to feel his heart beat...
dobra fota buahahha ;D
Eliminuje Diana Ross-Home poniewaz ma bardzo ckliwy charakter i jest scisle powiazana z filmem ;)moim faworytem jest MabeKing :) Uwielbiam ta piosenke od poczatku stawialam ja na 2 lub 1 miejscu :)
Michael zastanawia się, co się stało z uczestnikami NO. Parafrazując 'Dziady' naszego wieszcza... pusto wszędzie, głucho wszędzie...
Po raz kolejny i łudząc się, że ostatni, oddaję głos na Home. Zarówno Thelma jak i Mabel biją Dianę wokalnie na głowę. Nie jestem w żaden sposób uprzedzona do Diany, jednak z całej trójki, która pretenduje do podium ma najmniej do zaoferowania. Trzecie miejsce jest według mnie i tak dużym wyróżnieniem, pokonała z woli głosujących lepszych od siebie.
Just this magic in your eyes and in my heart ...
The sun and moon rise in his eyes...
I'll hold him close to feel his heart beat...
Home i nie mam żadnych sentymentów.Fakt, że to grand finale filmu a Diana to Big Star( nie mylić z marką jeansów ) ale ...pozostałe dwa utwory mają pazur.Home tego brakuje.
Mój faworyt już odpadł więc grzebie w tym co pozostało.
Człowieku, naucz się tańczyć, bo inaczej aniołowie w niebie nie będą wiedzieć, co z tobą zrobić - Św. Augustyn
Dla mnie atak na Dianę od początku tej części NO ociera się o przemoc. Oj, zgłoszę Was na Niebieską Kartę!
Mamy trzy perły, zabrakło A Brand New Day. No cóż..
Głos na Don't Nobody Bring Me No Bad News. Przepadam za tym nagraniem, ale wolę cyrkowe He's The Wizard- bardziej odzwierciedla duch filmu. Home dla mnie w tym zestawieniu to numer jeden. Bez finału Diany cały film nie ma swojego climaxu ani grand finale.
@neta wrote:Mój faworyt już odpadł więc grzebie
Że niby You Can't Win?
Bitter you'll be if you don't change your ways
When you hate you, you hate everyone that day
Unleash this scared child that you've grown into
You cannot run for you can't hide from you