Najsłabsze Ogniwo

Dyskusje na temat działalności muzycznej i filmowej Michaela Jacksona, bez wnikania w życie osobiste. Od najważniejszych albumów po muzyczne nagrody i ciekawostki fonograficzne.

Moderators: DaX, Sephiroth820, MJowitek, majkelzawszespoko, LittleDevil

User avatar
kaem
Posts: 4415
Joined: Thu, 10 Mar 2005, 20:29
Location: z miasta świętego Mikołaja

Post by kaem »

Dangerous TV Commercial Desert
Skromna w sumie ta reklama. Zaskakująca jednak, z najbardziej agresywnym fragmentem Black Or White w zupełnie innej scenerii nawet przez chwilę można się nie połapać, co to za piosenka.
Bitter you'll be if you don't change your ways
When you hate you, you hate everyone that day
Unleash this scared child that you've grown into
You cannot run for you can't hide from you
User avatar
@neta
Posts: 1057
Joined: Thu, 16 Jul 2009, 0:42
Location: z innej bajki

Post by @neta »

I co ja mam wybrać jak tu same najlepsze zostały, a każda inna w swoim rodzaju!
The Chase Michael jako James Bond mniami :dance: Znowu ucieka i ucieka jak Moonwalkerze aby na Małysza, prawie pięknym telemarkiem wylądować na scenie:)

Dangerous Tv Commercial Desert odbieram kompletnie nie jak reklamę.
Agresywny, męski Michael jest jedna wielką energią,tańcem,wiatrem, czymś nieuchwytnym, nierzeczywistym ..no i ładnie mu w czarnym.

Z bólem oddaje głos na The Chase nawet jeśli to artystyczne, z przesłaniem i kwintesencją życia M. Wole go w tańcu niż w ucieczce. japrosic
Człowieku, naucz się tańczyć, bo inaczej aniołowie w niebie nie będą wiedzieć, co z tobą zrobić - Św. Augustyn
User avatar
TheMajkeL
Posts: 311
Joined: Fri, 04 Feb 2011, 20:54
Location: Łuków

Post by TheMajkeL »

The Chase
W porównaniu do innych reklam wypada wg. mnie blado. : D
@neta wrote:Wole go w tańcu niż w ucieczce.
Właśnie tak. : >
Image
User avatar
King.
Posts: 54
Joined: Mon, 23 Jan 2012, 16:24
Location: Poland

Post by King. »

Billie Jean Street

:surrender: Dlaczego akurat to? Nie podoba mi się zmieniony tekst + jak zostało nakręcone. Dla mnie wygląda to nieco dziwnie :-( Szkoda, że właśnie na to muszę zagłosować.
Image
User avatar
MJowitek
Posts: 2433
Joined: Thu, 10 Mar 2005, 18:51
Location: Wrocław

Post by MJowitek »

Ha! Jest 21.20 i w końcu zgodnie z planem tu jestem! Mówcie mi Mistrzu!

Zapomniałam głosować, ale nie szkodzi, i tak odpada Chase. (Yeah!)

Kolejna rundka, a w nieeeeeeej:

Billie Jean street
Image

Dreams
Image

Pepsi I'll Be There
Image

Dangerous TV Commercial Desert
Image

VMA 2009
Image
User avatar
kamiledi15
Posts: 753
Joined: Wed, 24 Feb 2010, 22:07
Location: Koło Warszawy

Post by kamiledi15 »

Postawię na I'll Be There. Jadą na emocjach, licząc, że ludzie się wzruszą i masowo rzucą się do sklepów. W przeciwieństwie do VMA, które jest pięknym tributem. Sam klip jest sam w sobie bardzo dobry i dla samego Michaela pewnie bardzo ważny, ale nijak mi się to nie kojarzy z Pepsi.
Last edited by kamiledi15 on Sun, 06 May 2012, 23:28, edited 1 time in total.
Image
Setki operacji plastycznych? Nie sądzę...
User avatar
kamlox
Posts: 240
Joined: Thu, 15 Mar 2012, 17:25

Post by kamlox »

Dreams - Ogólnie za dużo chaosu
User avatar
SasiaxD
Posts: 54
Joined: Thu, 29 Mar 2012, 16:33
Location: Rybnik

Post by SasiaxD »

VMA 2009- uzasadnienie takie jak wcześniej ;)
Jeśli chcesz naprawić świat,
najpierw musisz przyjrzeć się sobie i
zmienić się. Zacznij od tego gościa,
którego widzisz w lustrze [...]
User avatar
King.
Posts: 54
Joined: Mon, 23 Jan 2012, 16:24
Location: Poland

Post by King. »

Billie Jean Street :surrender:
Image
User avatar
@neta
Posts: 1057
Joined: Thu, 16 Jul 2009, 0:42
Location: z innej bajki

Post by @neta »

dlaczego mi tak trudno wybrać?

Bille Jean Street- przez te wielkie oczy.Pewnie miałabym takie same, albo i gorzej.Pij pepsi a może spotkasz Michaela, wszakże włóczy się po ulicach z braćmi :smiech:
Dreams przez tą bajkową scenerie i...coraz bliżej śwęta, coraz bliżej swięta z pepsibusem.Pani mi nie leży jakaś taka kołkowata a nie tajemnicza, chemii nie widać ale reklama tak tajemnicza jak okładka z Dangerous.

Pepsi I'll Be There - ja zawsze marzyłam o koncercie unplugged.Uwielbiam tą reklamę.Jest taka .....uhmmm! to było inteligentne uzasadnienie

Dangerous TV Commercial Desert taniec, energia,emocje

VMA 2009- wciąż mnie ściska w dołku.Dobrze tym amerykanom!! niech zobaczą co stracili!!

Swoja drogą czy Michael kiedykolwiek pił PEPSI???bo jak nie, to jaki jest sens kupować coś pt ja nie pije...ale pijcie bo dobre i sponsoruje moje trasy i bilety glupija

Palec mi drży.....Dangerous TV Commercial Desert.Michael wybacz :surrender:
Człowieku, naucz się tańczyć, bo inaczej aniołowie w niebie nie będą wiedzieć, co z tobą zrobić - Św. Augustyn
User avatar
MJowitek
Posts: 2433
Joined: Thu, 10 Mar 2005, 18:51
Location: Wrocław

Post by MJowitek »

@neta wrote:Palec mi drży.....Dangerous TV Commercial Desert
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
User avatar
crescendo
Posts: 54
Joined: Tue, 01 Sep 2009, 23:37

Post by crescendo »

@neta wrote: Swoja drogą czy Michael kiedykolwiek pił PEPSI???bo jak nie, to jaki jest sens kupować coś pt ja nie pije...ale pijcie bo dobre i sponsoruje moje trasy i bilety glupija
To jest dobre pytanie :P Ciągle się nad tym zastanawiam. Nieładnie tak naciagać fanów nenene bo z tego co się doczytałam, to w każdym kontrakcie miał klauzulę, że nie będzie nawet filmowany z puszką.

Przepraszam za off top :D
User avatar
Paulina_
Posts: 122
Joined: Sat, 04 Jul 2009, 18:20
Location: Gdynia

Post by Paulina_ »

Dangerous TV Commercial Desert Jak dla mnie za duzo w niej chaosu.
Image
triniti
Posts: 468
Joined: Fri, 30 Oct 2009, 14:09

Post by triniti »

Waham się pomiędzy Pepsi I'll be there a Dreams.

W Pepsi I'll be there uważam za nie trafiony - klimat (pasują tu zdecydowanie inne trunki). Mimo to reklama jest spójna i przejrzysta.

Dreams można scharakteryzować jednym słowem - chaos. Dla mnie kompletnie bez sensu ta bieganina w tę i z powrotem. Najazdy kamerą to na twarz Michaela, to tej pani (psychologiczna gra :wariat:), migające, sztuczne światło, nieznośne wręcz dźwięki, i jeszcze na koniec karzeł oraz do połowy zakopany tors.

Co to ma wspólnego z pepsi, to ja nie wiem. :wtf:
Już wolałabym biegnące stado bizonów.

Dreams
Talitha
Posts: 686
Joined: Sun, 06 Sep 2009, 0:13
Location: inąd

Post by Talitha »

Dreams... za bardzo kocham Who is it aby tę reklamę wyeliminować.
Tajemnicza i nieszablonowa, połączenia zaskakują jak w Alicji w Krainie Czarów. Lubię takie klimaty :)

Oddaję głos na VMA 2009. Nie kojarzy mi się pozytywnie z żadnym momentem mojego życia, ponieważ jest stosunkowo "nowa". Chyba tylko z tym smutnym, sprzed trzech lat, a o nim lepiej za często nie wspominać. Poza tym Amerykanie przypomnieli sobie o Michaelu Jacksonie jak już było po wszystkim. Wiem, że zbiorowa pamięć jest krótka.
Locked