Page 899 of 986
Posted: Mon, 19 Sep 2011, 20:29
by @neta
Pank wrote:Ease On Down The Road.
Kaem i Margareta
Uzasadnienie proszę.
Posted: Mon, 19 Sep 2011, 20:34
by Margareta
Uzasadnienie takie jak w poprzednich rozgrywkach

.
Posted: Mon, 19 Sep 2011, 20:48
by kaem
@neta wrote:Uzasadnienie proszę.
Ease On Down The Road jest jak refren piosenki. Powtarzalne, łatwe do zanucenia, świetne do tańca. Bardzo lubię Ease On.. , ostatnio nawet bardziej, niż kiedyś. Jednak należy oddać sprawiedliwość ostałym z tej forumowej walki. Oba utwory rozpisane na chóry z prowadzącym wokalem kobiecym są bezkonkurencyjne. Piosenka Thelmy to wyjątkowe połączenie big bandu, muzyki cyrkowej i wokalu starego dobrego rhythm and bluesa, Mabel śpiewa swinga w obozie pracy z tak morderczą dynamiką, że obstawiam, iż z każdego tancerza wycisnęłaby cały pot- zgodnie z intencją. Za to druga, solowa część, czyli piosenki Diany i Leny są emocjonalnym epicentrum płyty. Przy tym fajne, lekkie i taneczne
Ease On Down The Road wydaje się zaledwie zwykłą piosenką.
Posted: Mon, 19 Sep 2011, 21:59
by Man in the mirror
Diana Ross - Home - jak mnie ostatnio drażnią takie numery, sam się sobie dziwie, bo utwór jak najbardziej pasuje do filmu, ale gdy słucham to widzę, wyjącą starą pannę z kotem na kolanach przy kominku zajadającą się słodyczami. Nie czuuję Diany w tych klimatach. Wolę ją w żywszym produkcjach.
Posted: Mon, 19 Sep 2011, 22:16
by a_gador
Ease on down the road. Choć bez przekonania, bo się ów utwór wyrwał z musicalowego kontekstu i zaczął żyć własnym życiem. Ale może właśnie dlatego, należy dać szansę pozostałym w zestawieniu.
Posted: Mon, 19 Sep 2011, 23:17
by @neta
To będzie błyskawiczna runda.
Ja oddaje głos na Belive.... ale w tym przypadku nie ma to większego znaczenia.
Kolejne najsłabsze ogniwo to
Ease on down the road
Paradoksem jest to, że na forum Michaelowym w filmie który kochamy za rolę Stracha pozbyliście się utworów wykonywanych przez
Michaela Jacksona
no cóż ....psy szczekają...karawana idzie dalej
Pozostało:
Thelma Carpenter - He's The Wizard
wrzuta<<
Mabel King - Don't Nobody Bring Me No Bad News
wrzuta<<
Lena Horne - Believe In Yourself (Glinda)
wrzuta<<
Diana Ross - Home
wrzuta<<
nieoczekiwany zwrot akcji ...aż sama jestem ciekawa co wygra!

Posted: Tue, 20 Sep 2011, 16:43
by Margareta
Lena Horne - Believe In Yourself (Glinda)
Nie porwało mnie. Odśpiewane w sposób nader emocjonalny, z odpowiednią oprawą, jednakże brakuje mi tego czegoś co sprawiłoby że nie odebrałoby się tego wyłącznie jako karkołomny wokalny popis.
Posted: Tue, 20 Sep 2011, 22:23
by kaem
Lena Horne - Believe In Yourself
Lena pewna (lub twórcy filmu pewni...) swoich umiejętności zaśpiewała w skrócie to, co Diana wykonała w pełnym formacie chwilę wcześniej. I rzeczywiście- zrobiła to we wspaniałym stylu, ale za tę pychę jednak nie wpuściłbym na podium. Tym bardziej, że w finale Diana pobiła ją jednak o co najmniej jedną długość. Co zresztą potwierdza Quincy wspominając, że Diana dla tego filmu osiągała dotychczas nie wykorzystywane możliwości, śpiewając tak wysoko jak nigdy dotąd, w pełni wykorzystując rozpiętość i siłę swojego głosu.
Michael Jackson wrote:Nigdy nie zapomnę jak wspaniale śpiewała, tańczyła i grała Diana. Była idealnym wcieleniem Doroty.
La Toya Jackson napisała w autobiografii, że wraz z Michaelem szczególne znaczenie przydawali utworowi Home.
Posted: Thu, 22 Sep 2011, 22:48
by @neta
Ktoś dorzuci jeszcze kamyczek???Daję czas do jutra

Korzystając z okazji oddaje głos tradycyjnie na
Believe....
Uzasadnienie w poprzednich postach.
Ech....smutno bez Michaela

Posted: Fri, 23 Sep 2011, 16:21
by songbird
Dorzucam swój kamyczek i tradycyjnie po raz n-ty głosuję na Home, chociaż, jak widać powyzej, niczego to nie zmieni. Uzasadniałam wcześniej, dlaczego i nie będę się powtarzać, ani wymyślać kolejnych argumentów. Michael zachwycał się Dianą, ale to nic nowego, w tym przypadku chyba nie potrafił być tak do końca obiektywny. Może i wzniosła sie na wyżyny swoich możliwości, ale w porównaniu do pozostałych w grze pań, wypada najmniej korzystnie. Nie przekonuje mnie ani swoją grą aktorską, ani śpiewem, jest nijaka. Postaci drugoplanowe przyćmiewają ją swoim blaskiem, zarówno aktorsko jak i wokalnie.
Posted: Fri, 23 Sep 2011, 21:03
by @neta
Posted: Fri, 23 Sep 2011, 22:15
by La_Pantera_Rosa

dobra fota buahahha ;D
Eliminuje Diana Ross-Home poniewaz ma bardzo ckliwy charakter i jest scisle powiazana z filmem ;)moim faworytem jest MabeKing :) Uwielbiam ta piosenke od poczatku stawialam ja na 2 lub 1 miejscu :)
Posted: Mon, 26 Sep 2011, 20:20
by songbird
@neta wrote:co Ty na to Michael???
Michael zastanawia się, co się stało z uczestnikami NO. Parafrazując 'Dziady' naszego wieszcza... pusto wszędzie, głucho wszędzie...
Po raz kolejny i łudząc się, że ostatni, oddaję głos na
Home. Zarówno Thelma jak i Mabel biją Dianę wokalnie na głowę. Nie jestem w żaden sposób uprzedzona do Diany, jednak z całej trójki, która pretenduje do podium ma najmniej do zaoferowania. Trzecie miejsce jest według mnie i tak dużym wyróżnieniem, pokonała z woli głosujących lepszych od siebie.
Posted: Mon, 26 Sep 2011, 21:03
by @neta
Home i nie mam żadnych sentymentów.Fakt, że to grand finale filmu a Diana to Big Star( nie mylić z marką jeansów

) ale ...pozostałe dwa utwory mają pazur.Home tego brakuje.
Mój faworyt już odpadł więc grzebie w tym co pozostało.

Posted: Mon, 26 Sep 2011, 21:32
by kaem
Dla mnie atak na Dianę od początku tej części NO ociera się o przemoc. Oj, zgłoszę Was na Niebieską Kartę!
Mamy trzy perły, zabrakło
A Brand New Day. No cóż..
Głos na
Don't Nobody Bring Me No Bad News. Przepadam za tym nagraniem, ale wolę cyrkowe
He's The Wizard- bardziej odzwierciedla duch filmu.
Home dla mnie w tym zestawieniu to numer jeden. Bez finału Diany cały film nie ma swojego climaxu ani
grand finale.
@neta wrote:Mój faworyt już odpadł więc grzebie
Że niby
You Can't Win?