Ticketmaster nadal nie ściągnął opłaty za bilet??

Wszystkie tematy, wątki związane z koncertami Michaela w o2.

Moderators: DaX, Sephiroth820, MJowitek, majkelzawszespoko, kaem, @neta, anialim, Mariurzka, Mafia

User avatar
kenaya
Posts: 94
Joined: Sun, 08 Mar 2009, 22:17
Location: z gwiazd...

Post by kenaya »

hmmm...nie wiem już co myśleć,ticketmaster w dalszym ciągu nie obciążył karty kredytowej którą płaciłam za bilet. To normalne? Czy ktoś też jest w podobnej sytuacji? Trochę się niepokoję bo minęło już sporo czasu.

Edit: uffff,wczoraj wreszcie pobrali...juz jestem spokojniejsza :)
Faces fill with madness
Miracles unheard of, hold on
Faith is found in the winds
All we have to do is reach for the truth
User avatar
tancerz
Posts: 1632
Joined: Sat, 23 Jul 2005, 21:13
Location: Jarosław

Post by tancerz »

Dostaliście tez takie coś na meila?

Dear Ticketmaster Customer,

This is a courtesy email from Ticketmaster regarding your purchase of tickets for the Michael Jackson event that is due to take place at the O2.

Your tickets will be dispatched closer to the event date.

Whilst Ticketmaster aims to dispatch tickets as soon as possible we are not able to be specific with exact dates of dispatch. Please allow as much time as possible for your tickets to arrive. If your tickets have not arrived five days before the show, or if you are travelling, five days before you leave, please contact us. Please include your reference number and the name and postcode the booking is under. Ticketmaster only posts tickets to the billing address of a credit card. If the address in your booking does not correspond to that held by your credit card company, we may cancel your tickets.

Thank you for using Ticketmaster!
http://michalkrawiec.iportfolio.pl/
NASZ PIERWSZY TANIEC NA WESELU :)
http://www.youtube.com/watch?v=cEQN4965I4A
It's all for love L.O.V.E
User avatar
Abe
Posts: 641
Joined: Fri, 16 Dec 2005, 0:35
Location: Kamienna Góra

Post by Abe »

tak, ja też dostałem :/
User avatar
polishblacksoul
Posts: 576
Joined: Thu, 11 Dec 2008, 19:05

Post by polishblacksoul »

Takiego maila dostał prawdopodobnie każdy. Chyba nie ma powodów do paniki.
User avatar
MJ_Angel
Posts: 583
Joined: Sun, 14 Dec 2008, 23:23
Location: Poznań

Post by MJ_Angel »

ja tez dostałam. Na pewno każdy dostał taką wiadomość ;-) Bez paniki :PP
Image
User avatar
tancerz
Posts: 1632
Joined: Sat, 23 Jul 2005, 21:13
Location: Jarosław

Post by tancerz »

Ja nie panikuje ja tylko zapytałem ;-)
http://michalkrawiec.iportfolio.pl/
NASZ PIERWSZY TANIEC NA WESELU :)
http://www.youtube.com/watch?v=cEQN4965I4A
It's all for love L.O.V.E
Shulamitka
Posts: 396
Joined: Thu, 13 Mar 2008, 9:26
Location: Rzym

Post by Shulamitka »

A co to dokładnie oznacza? Jeśli ktoś kupował mi bilet na moim koncie w Ticketmaster swoją kartą, i wpisał swoje dane w Billing Information, to jest problem czy go nie ma?... Może mi ktoś wyjasnić?
(tzn konkretniej-czy chodzi im w tym mailu o zgodność pomiędzy adresem z billing information a kartą, czy o zgodność pomiędzy adresem użytkownika Ticketmaster a kartą).
Dzięk za odp
...Jeśli chcesz,znajdziesz sposób.Jeśli nie, znajdziesz powód...
User avatar
M.Dż.*
V.I.P.
Posts: 2792
Joined: Fri, 11 Mar 2005, 11:50
Location: gdzieś z Polski

Post by M.Dż.* »

Chodzi o zgodność adresu podanego, jako bilingowy z adresem, na jaki zarejestrowana jest karta :-)
"Everywhere I go
Every smile I see
I know you are there
Smilin back at me
Dancin in moonlight
I know you are free
Cuz I can see your star
Shinin down on me"
Post Reply