Wszystkie dyskusje o forum, tu można szukać pomocy gdy ktoś nie może się połapać co i jak, pisać wszystkie żale i radości związane z forum, uwagi do moderatorów i do mnie (admina).
-> post wydzielony z tematu o długim tytule, gdzie użytkownik narzekał, że nie mógł na czacie porozmawiać o MJ.
mav.
homesick pisze:ja proponuje usunac chat w ogole, same z nim problemy o Michaelu nie mozna gadac, jakies przecieki i inwigilacja, dzielo sil nieczystych ;p
Ja tego nie proponuje Skoro czat zostanie zamknięty to gdzie będą te rozmowy na nie-Michaelowy temat? Na shoutboxie?
Nie mam doświadczenia czatowego (Na szczęście!). Więc najbardziej kojarzy mi się ten czat mjpolishteam. Jeśli można tak zrobić (Majkel?) to utwórz proszę pokoje Dwa pokoje bądź trzy. Myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie ws. tego nieporozumienia.
Conajmniej 3 pokoje by musiały być
- rozmowy o MJ: muzyka, taniec, nasze kolekcje itp
- rozmowy PervTeamów MJ: anatomia MJ
- pozostałe rozmowy (nie o MJ)
Pomysł z pokojami bardzo dobry, popieram. Wtedy nikt nie będzie miał pretensji, że się rozmawia nie na temat.
fan pisze:Conajmniej 3 pokoje by musiały być
- rozmowy o MJ: muzyka, taniec, nasze kolekcje itp
- rozmowy PervTeamów MJ: anatomia MJ
- pozostałe rozmowy (nie o MJ)
A Ty coś się tak tego PervTeamu uczepił? Obsesję masz jakąś? Co post piszesz coś o PT. Czyżby żal ściskał co nieco? Drażnisz już mnie mega, koleś
fan nie dziewczyny z PT są nerwowe tylko generalnie Twoje ciągłe czepianie się tego tematu, drażnienie dla zabawy już się wszystkim przejadło i zaczyna irytować.
Nie musisz ich kochać, jeśli coś Ci leży na sercu to proponuję załatwić to raz a porządnie i najlepiej prywatnie.
a tematycznie....
To, że na czacie prowadzone są rozmowy różne to taki już urok tego miejsca, nie wiem czy zamieszanie ma większy sens bo tematyka tam zazwyczaj jak kobieta... zmienna bywa.
But if you came to see
The truth, the purity
It's here inside a lonely heart