Dema, niewydane piosenki i cała reszta
Moderatorzy: DaX, Sephiroth820, MJowitek, majkelzawszespoko, LittleDevil
Dema, niewydane piosenki i cała reszta
hmm od dłuższego czasu zastanawia mnie skąd się biorą
niewydane piosenki i dema...Ktos wykrada je podstępnie
ze studia nagrań czy jak...??
niewydane piosenki i dema...Ktos wykrada je podstępnie
ze studia nagrań czy jak...??
"Don't know what I've done,everything you've got,things you've done to me are coming back to you" I'm the Blue Gangster
Re: Skąd się biorą dema i niewydane piosenki?
Nie znam się dokładnie na temacie, ale być może i ktoś się podkrada (ostatnio chociażby mała afera z Stadium Arcadium Red Hot Chili Peppers), albo robią to po prostu pracownicy wytwórni. Czasem różne materiały trafiają też do nieodpowiednich ludzi (n.p. płyta z demem konkretnej piosenki, czy nawet całego albumu Dangerous) albo rozprowadzone są w bardzo ograniczonym zakresie - kaseta z Someone Put Your Hand Out, Mind is the magic, czy chociażby fragmenty z niewydanego drugiego dysku Dangerous (special edition). Rzecz z tym o tyle dziwna, że wykradający nie ma właściwie z czegoś takiego zysku.
Część dem, n.p. z We Are The World, pojawiły się w wywiadach, dokumentach i zostały z nich wycięte. Podczas rozprawy z listopada 1993 r. o plagiat ktoś też nagrywał Michaela... i w ten sposób mamy sądowe wersje Billie Jean, czy Dangerous.
Część dem, n.p. z We Are The World, pojawiły się w wywiadach, dokumentach i zostały z nich wycięte. Podczas rozprawy z listopada 1993 r. o plagiat ktoś też nagrywał Michaela... i w ten sposób mamy sądowe wersje Billie Jean, czy Dangerous.