Natalia88 <-- Tylko kolejna fanka Jacksona :)

W tym dziale 'Michael Jackson Polish Team Forum' możesz się przedstawić pozostałym MJówkom (czyli fanom z MJPT). Dział przeznaczony przede wszystkim dla nowoprzybyłych osób. Swoją przygodę z forum zacznij od tego działu, napisz o sobie, swoim fanowaniu... co uznasz za odpowiednie.
Awatar użytkownika
Natalia88

Natalia88 <-- Tylko kolejna fanka Jacksona :)

Post autor: Natalia88 »

Witam serdecznie ;-)
Jak mój nick wskazuje mam na imię Natalia :P
Jestem mieszkanką Zielonej Góry, miasta w woj. Lubuskim. Lat mam 21 i tyle też lat żyję z Michaelem ;-)

Dla mojej mamy Michael był największym przyjacielem, dlatego też zasypiałam przy Jego muzyce wieczorem i budziłam przy Jego utworach rano. Jadłam przy Jego głosie, bawiłam się przy Nim i przy Jego twórczości dorastałam.
Odkąd pamiętam wzbudzał On we mnie tyle silnych emocji, ile może mieć w sobie dziecko... Gdy było mi źle zatapiałam się w "You Are Not Alone", gdy byłam szczęśliwa wariowałam przy "Billie Jean" czy "The Way You Make Me Feel". Każdy Jego utwór budzi we mnie emocje. Słuchając Jego muzyki podjęłam masę decyzji w życiu. Większości z nich nie żałuję :-)

Dzień, w którym dowiedziałam się, że mój Przyjaciel postanowił odpocząć od tego cholernego świata, był dla mnie jednym z gorszych dni w moim dotychczasowym życiu. Mimo, że nie znałam Go osobiście był dla mnie bardzo ważny, a Jego muzyka pełniła (pełni dalej) ogromną rolę w moim życiu. Tamtego dnia "Billie Jean" nie poprawiał mi humoru, "You Are Not Alone" do dodawało mi otuchy, a "Heal The World" przestało mieć sens. Bo cóż samotny człowiek jest w stanie zdziałać na tym świecie, kiedy odchodzi ktoś kto całe życie był przy niej....

MJ słucham nadal. Ciągle zachwycam się Jego utworami, jakbym słyszała je po raz pierwszy. Za każdym razem, gdy oglądam którekolwiek z nagrań na żywo, przeżywam gdybym była tam, zaraz obok Niego...