z tego, co widziałam, takiego tematu jeszcze nie było (tylko zdjęcia z wakacji, jeżeli jednak taki był, proszę mnie pokierować). chcę w nim pokazać Wam zdjęcia mojego autorstwa. mam jednak nadzieję, że na forum znajdą się również inne osoby, które interesują się fotografią :]
na początek trzy zdjęcia zrobione dzisiaj.
naprawdę ładne ujęcia ;]
najlepsze wg mnie jest 2 zdjęcie, bo yhmm...
zawsze podoba mi się ten efekt zbliżenia, gdzie pierwszy plan jest wyraźny podczas, gdy drugi jest rozmazany i w ogóle piękno natury :))
Ostatnio zmieniony wt, 19 sty 2010, 19:50 przez Iskierka, łącznie zmieniany 1 raz.
Hej studiuję zaocznie fotografie ;) więc jak widzisz są tu osoby podzielające Twoją pasję ;). Jeśli chodzi o zdjęcia najbardziej podoba mi się pierwsze ze zwiniętym liściem na gałęzi ;). Ładna głębia ostrości, ciekawa kolorystyka, kadr może być choć bardziej bym przesunął w prawo aby liść poszedł jeszcze na lewo trochę ;). Drugie zdjęcie trochę nietrafione ;) bo kawałek Cyprysika czy tam Thują z ośnieżoną gałązką nie jest ciekawym obiektem, natomiast trzecie wprowadza za dużo chaosu i Kadr jest źle ujęty. Pokaż dalsze swoje prace nie tylko ośnieżonych gałęzi, bo mi akuratnie taki temat nie podchodzi pod zainteresowanie fotograficzne, ale ile ludzi tyle tematów i gustów ;).
Iskierka, tancerz, fanka_14, dziękuję bardzo :) tancerz, nie oczekuj ode mnie proszę zbyt wiele, gdyż jestem początkująca :) nie studiuję fotografii, tak jak Ty, moje zdjęcia nie są profesjonajlne. oboje mamy różne poglądy na świat, na co przede wszystkim wpływa całkiem spora różnica pomiędzy naszym wiekiem :]
a Twoje zdjęcia są cudowne ;) najbardzie podoba mi się to z zapałkami :D
jak tylko będę miała jakieś ciekawe obiekty lub cokolwiek innego postaram się zrobić i pokazać :) fanka_14, proszę, jeszcze jedno :)
Afriko pisze:nie oczekuj ode mnie proszę zbyt wiele